Middenbedrijf pakket

Actuele cijfers x regelmatige rapportages = beter sturen

U bent een middenbedrijf en u wilt niet hoeven omkijken naar de maandelijkse en jaarlijkse financiële administratie. U wilt doen waar u goed in bent! Bij Raijmad bent u daarom aan het juiste adres.

Werkzaamheden voor middenbedrijf

  • Helpdesk
  • Klantportal
  • Administratie verwerken
  • Maximum aantal facturen (per jaar)
  • Kwartaalafsluiting en BTW check
  • Analyse kwartaalcijfers
  • Periodiek overleg (per jaar)
  • Financiële planning (per jaar)
  • BTW aangifte
  • VpB aangifte
  • IB aangifte
  • Jaarrekening met samenstelverklaring

Klanten aan het woord

Mahmoud en Toon hebben samen een groothandel en hebben al jaren veel succes op het gebied van de handel in modieuze jeans. Zij kopen de kleding in in binnen- en buitenland en reizen regelmatig Europa door. De verkoop van de kleding gaat via verschillende verkoopkanalen en de klanten zijn te vinden in Nederland en daarbuiten. Zij hebben behalve met de dagelijkse boekhouding ook te maken met internationale regelgeving en rapportage, met import en export. Vroeger hadden Mahmoud en Toon samen een Vennootschap onder Firma maar toen ze groter werden heeft Raijmad hen geholpen de VOF om te zetten in een BV. De boekhoudstukken worden dagelijks door Toon in het portaal gezet en iedere week doet Mahmoud de betalingen aan de hand van de door de medewerker van Raijmad opgestelde lijst. Inmiddels werkt de dochter van Mahmoud ook mee in het bedrijf en verzorgt Raijmad de salarisadministratie. De resultaten worden goed in de gaten gehouden en regelmatig hebben Mahmoud en Toon een gesprek met de mensen van Raijmad over de voortgang en bijzonderheden. Jaarlijks wordt de jaarrekening opgemaakt en verder voldaan aan alle wettelijke verplichtingen. Zo hoeven Mahmoud en Toon zich alleen maar bezig te houden met hun handel en zij betalen daarvoor maandelijks een vast bedrag van € 525.

Bij de financiële administratie van een onderneming in de zorgsector komt een heleboel kijken. Dat ondervonden Fien en Maria toen ze in 2005 hun onderneming startten. Inmiddels is het bedrijf uitgegroeid tot een bloeiend bedrijf met dertig medewerkers en nog steeds verzorgt Raijmad BV de dagelijkse administratie en de salarissen. Ook worden de HR werkzaamheden door Raijmad uitgevoerd waaronder de begeleiding van verzuim en de registratie van verlof. Uiteraard wordt de CAO daarbij nauwlettend in de gaten gehouden. De jaarlijkse verslaglegging aan de overheid en alles wat er tussentijds te rapporteren valt worden door Raijmad gedaan, maar natuurlijk ook de gebruikelijke rapportages zoals de jaarrekening en de fiscale aangiften. Periodiek komen Fien en Maria bij Raijmad op kantoor voor een gesprek met hun contactpersoon. Maandelijks betalen Fien en Maria een vast bedrag van € 800 voor alle werkzaamheden.

Referenties

Raijmad verzorgt al vele jaren de administratie voor Peter Pan Kookstudio. Het is een vooruitstrevend bedrijf, waarbij het voor ons steeds makkelijker is geworden om onze gegevens aan te leveren. Als we vragen hebben, worden we altijd snel en vakkundig geholpen. Wij zijn erg tevreden met Raijmad als administratiekantoor
Peter Pan Kookstudio & Catering
Raijmad is al jaren onze partner als het gaat om HR en boekhoudingsvraagstukken, daarnaast hebben zij sinds vorig jaar onze totale administratie naar volle tevredenheid overgenomen. Het team staat altijd voor ons klaar, reageert adequaat op vragen en denkt mee indien er zich problemen voordoen. Al met al een fijne en efficiënte partner om mee samen te werken
Michel Meeues, Hotel Manager The Toren by The Pavilions Hotels & Resorts
Ik ben uiterst tevreden over de dienstverlening
Jeroen Jongejan, Electronic Solution B.V.
Ik ben uiterst tevreden over de dienstverlening.
Mohamed Idrissi, Software Architect
Altijd vriendelijk te woord gestaan en professioneel geholpen door het gehele team
Fredrik Fogelberg, NOMADIC International Business Psychology
Alleen superlatieven schieten mij te binnen. Heel blij dat Raijmad mijn financiële zaken behartigt
Chris Hinze, musicus en componist
Kan mij geen beter kantoor bedenken met alleen maar behulpzame en alerte medewerkers! Krijg altijd snel en deskundig antwoord, kortom: super tevreden
Carla Monhemius, Manege Spaarnwoude
Kan mij geen beter kantoor bedenken met alleen maar behulpzame en alerte medewerkers! Krijg altijd snel en deskundig antwoord, kortom: super tevreden
Harm van der Ploeg, Aquemini B.V.
Een zeer betrouwbare partner met veel teamspirit
Jan Piet Jacobi, J.P. Purchasing Consultancy
Raijmad verzorgt al vele jaren de administratie voor Peter Pan Kookstudio. Het is een vooruitstrevend bedrijf, waarbij het voor ons steeds makkelijker is geworden om onze gegevens aan te leveren. Als we vragen hebben, worden we altijd snel en vakkundig geholpen. Wij zijn erg tevreden met Raijmad als administratiekantoor
Peter Pan Kookstudio & Catering
Raijmad is al jaren onze partner als het gaat om HR en boekhoudingsvraagstukken, daarnaast hebben zij sinds vorig jaar onze totale administratie naar volle tevredenheid overgenomen. Het team staat altijd voor ons klaar, reageert adequaat op vragen en denkt mee indien er zich problemen voordoen. Al met al een fijne en efficiënte partner om mee samen te werken
Michel Meeues, Hotel Manager The Toren by The Pavilions Hotels & Resorts
Ik ben uiterst tevreden over de dienstverlening
Jeroen Jongejan, Electronic Solution B.V.
Ik ben uiterst tevreden over de dienstverlening.
Mohamed Idrissi, Software Architect
Altijd vriendelijk te woord gestaan en professioneel geholpen door het gehele team
Fredrik Fogelberg, NOMADIC International Business Psychology
Alleen superlatieven schieten mij te binnen. Heel blij dat Raijmad mijn financiële zaken behartigt
Chris Hinze, musicus en componist
Kan mij geen beter kantoor bedenken met alleen maar behulpzame en alerte medewerkers! Krijg altijd snel en deskundig antwoord, kortom: super tevreden
Carla Monhemius, Manege Spaarnwoude
Kan mij geen beter kantoor bedenken met alleen maar behulpzame en alerte medewerkers! Krijg altijd snel en deskundig antwoord, kortom: super tevreden
Harm van der Ploeg, Aquemini B.V.
Een zeer betrouwbare partner met veel teamspirit
Jan Piet Jacobi, J.P. Purchasing Consultancy

Neem contact op

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.
This site is registered on wpml.org as a development site.